Tack.

Ledsen att uppdateringen det senaste dygnen varit dålig. Jag har haft fullt upp med att leva och kramas med dem jag tycker om. Det blev en sväng om på lördagsnatten, trots att det regnade och jag tvingade mig själv att gå ut i byxor. Om kvällarna blir som i lördags bara för att man tar byxor på sig, så tar jag på mig dem vid varenda festligt tillfälle framöver. Hade en superbra kväll och natt. Jag var inte hemma förns det ljusnade ute och insåg att fantastiska vänner återigen överträffat mina förväntningar på hur bra dem är och gjort kvällen helt grym.

 

Vaknade på lördag och hade, trots väldigt få timmars sömn massor utav energi. En shopping runda med min fantastiska mor och syster senare var jag helt slutkörd. Hem till Surte för att få maten serverad och mysa ner sig i soffan med resten av familjen. Jag har det bra och jag är lyckligt lottad som har er. Jag somnade igår med ett varmt hjärta strax efter nio.

Tack för ännu en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback