Tisdag 2011-05-24



Måndagen försvann innan jag ens hunnit uppfatta att det var ny vecka. Det är redan tisdag och snart är det helg igen. Tiden går fort när man har roligt och just nu har jag ibland lite för roligt för mitt eget bästa. Hur bra kan man trivas och hur bra kan man må? Jag tror att det handlar mycket om vilken inställning man har till sitt eget liv och sin omgivning. Man kan påverka väldigt mycket själv, men långt ifrån allt såklart. Tänk positivt!

Jag var nära döden imorse, men efter två koppar kaffe börjar det ordna upp sig. Snart är det dags för lunch och halva dagen har gått. Benen är mycket lättare idag och imorgon ska allting vara i sin ordning igen hoppas jag. Vill kunna träna ordentligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback