Fredag 2011-05-20

Denna fredag kommer exakt när jag behöver den.
Även om jag inte kommer att kunna njuta innan varvet är avklarat.
Jag är lite förväntansfull men också jäkligt nervös. Jag vet egentligen inte för vad.
Jag kan ju springa och jag har ju tränat i två timmar förr. Men det är nog bra att vara lite nervös. 
Min mamma förklarade så snällt för mig igår att det faktiskt finns folk som har dött
 under varvet och att det är viktigt att äta ordentligt.
Tack mamma för att du har så höga förhoppningar om mig!

Igår hade jag en toppen dag med fantastiskt mysigt sällskap.
Först shopping, sedan mera shopping, efter det restaurangbesök.
Detta resulterade i en tokmätt och lycklig tjej som kröp i säng strax efter tolvsnåret.
Det är efter såndana kvällar jag känner mig berusad av livet. 
Med detta tog jag mig upp på en runda innan jobbet imorse.
Luft, sol och musik i lurarna. Bra start!


Kommentarer
Postat av: Josse

Lycka till imorgon!

2011-05-20 @ 19:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback