Torsdag 2011-05-26

PUH... Den dagen har varit hektisk innanför Telias väggar. Telefoner som är sönder, fakturor som är fel och allt annat som kan frågas om. Men nu börjar det avta. Lite lugn i själen skadar inte efter denna dag. En timme kvar med jobb och sedan väntar en eftermiddag med nytto-göra. Jag ska tvätta, städa (om jag orkar), handla och laga mat. Allt för att kunna komme hem imorgon och känna lugn.

Igår var vi ute och åt med jobbet. El Corazon stod för maten. Underbart god mat i vanlig ordning, deras pasta och pizza är gudomlig. Tapasen har jag inte testat än. Men det kommer. Ett glas vin till maten efter en lång arbetsdag och jag höll på att somna i maten. Men jag höll mig vaken och tog en promenad hem strax efter sju. Perfekt avrundning på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback