Måndag 2011-05-30



Jiiihaaa... Det är måndag igen. Imorse försov jag mig, det löste sig i slutändan ändå och jag var på plats på jobbet i tid. Var lite för trött för mitt eget bästa både imorse och under dagen idag. Åt ett paket jordgubbar och drack kaffe för att hålla mig vid liv. Men efter jobbet släpade jag mig till gymmet och jag känner att det var precis vad jag behövde idag. Efter ett hårt pass och en riktigt god sallad ligger jag med gott samvete på soffan. Hade det funnits choklad i närheten hade jag förmodligen ätit den. Tur att affären ligger för långt bort för att det ska vara värt att gå dit.

Jag har antagit en ny utmaning. Midnattsloppet! Detta ska jag göra tillsammans med Hanna och min kära mor. Hon fick det i morsdag-present. Vilken fin dotter jag är va? Haha. En mil ska vi lösa utan problem. Motivationen är på topp och nya löparskor står skinande rena i hallen. Redo för nya äventyr.

Idag skänker jag extra tankar till två av mina fina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback