Andas?

En måndag som rusat iväg. Jag jobbar fyra timmar denna veckan och jag känner just nu något slags välbehag. Imorgon jobbar jag springpass och på onsdag är det match. Sedan är det torsdag och på fredag är jag ledig. Jo, men jag kan nog få veckan att gå i en rasande fart. Precis som om att det behövdes. Veckorna flyger iväg nu för tiden och snart är det nytt år. Jag gillar tempot. Men ibland behöver jag påminna mig själv att andas. Denna helgen var fullsmäckad. Nästa helg ska jag bara andas.

Bokade precis biljetter till och från Stockholm helgen innan jul. Det känns bra i mitt hjärta.

Idag står det gym och innebandy på schemat. Jag fick nya gymskor av min kära mor och George i födelesedagspresent och dem ska invigas. Hoppas dem känns lika bra som dem ser ut. Annars får jag lära dem hur man gör när man springer. Eller dem kanske kan lära mig ett och annat? Jag hoppas att vi ska komma bra överrens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback