En plan...

Redan tisdag. Jag hann knappt fatta att det var måndag. Fördelen med att ha en lugn helg är att man vaknar utan att känna att man hellre vill dö än att gå till jobbet på morgonen. Det är jobbigt att komma upp, men när jag väl vaknat till liv går det rätt smidigt. Det är raka motsatsen till hur det känns efter en helg då man vart ute och surrat. Nog om det...

 

Jag har en plan och jag har hittat någonting som kan ge mig nya mål och ny motivation i livet. Det kan bli succé men det kan lika väl skita sig. Men jag måste våga chansa för att vinna. Jag tror att det kan ge mig mycket i livet oavsett vad som händer. Och det är någonting som jag funderat över under en väldigt lång period. Än så länge är det bara planer. Jag ska få dem att bli till verklighet. Det känns inte långt bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback