Fars dag.

Igår var en såndär dag när jag önskar att jag kan vara på två ställen samtidigt. Fars dag. Min pappa finns ett samtal bort, men på alldeles för långt avstånd. Jag fick riktig pappa-längtan igår när jag skulle ringa och ge honom några extra tankar på fars dag på väg hem till Surte. Jag ville vara där hos honom och jag ville vara hemma i Surte för att krama om världens bästa George och mysa med familjen. Ibland känner man sig otillräklig och det är en riktigt jobbig känsla. Ni är bäst båda två och jag vill inte ens tänka hur mitt liv sett ut utan er! Är lyckligt lottad som få ha er båda i mitt liv!

Hade världens mysigaste kväll hemma hos mamma och George med min älskade syster Sofia. God mat, mys i soffan och sedan somnade jag som en sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback