Godmorgon Söndag!



10 km - check!

God morgon underbara söndag. Energin flödar efter att ha vaknat upp med frisk luft och 10 pigga kilometer. En kopp kaffe i ena handen och nyhetsmorgon på tv. Söndagsmorgon när den är som bäst. Något slags lugn infinner sig i lägenheten här på kobbarnasväg. Men snart är det dags att sätta fart... bara lite till.

Igår åkte jag med delar av min familj upp till Borås dit min kära systers flyttlass nu bar av. Lite sorgligt att hon ska vara så långt bort. Jag vet att det inte är långt bort egentligen men jag vill ha henne närmare. Det bästa hade varit om vi kunde bo grannar. Men nu är det inte så. Jättefin lägenhet och jag tror att hon kommer trivas bra där. Förutom att hon kommer sakna sin syster då. Eller?....

Resten av dagen spenderade jag med min bok. Typiskt mig. När jag hittar en bra bok så kan jag inte släppa taget. Jag gjorde god mat. Kyckling, morötter och potatis i ugnen. Sedan åt jag godis och läste hela kvällen. Kändes välbehövligt efter en hysterisk vecka.

Dags att sätta fart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback