Härliga helg!

Så var helgen återigen inne på sina sista timmar. En helg som innehållit mycket av det mesta. Mys med världens bästa, Sofie! Att vakna med henne vid sidan, se hur hon är sådär helt omedvetet söt när hon sover och smyga upp ur sängen medan hon lugnt sover vidare. Det skapar en fin känsla i mig. Finaste syster!

Upp för att tvätta, en löprunda och sedan frukost på sängen till syster yster. Det var hon värd. Sedan gav jag henne en lyckospark och skickade iväg henne för att spela match. Själv åkte jag till Kungsbacka med världens bästa mamma och spenderade pengar. Det mådde jag bra av. Massa fint! En sväng till gymmet för att sedan kunna unna sig tapas och vin med tjejer av bästa sort!

Idag har jag mest legat i sängen, druckit cola zero och läst! Helt underbart när man inte behöver göra någonting. Men nu är jag i farten igen... En sväng på gymmet väckte mig till liv. Nu finner ni mig på buss 403, destination Surte och söndags-mys med familjen!

En bild säger mer än tusen ord... Tack för denna helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback