Jag vill hem.



Där, innanför fönstret, under täcket med en kopp tee hade jag velat vara nu.
Vad jag gör? Sitter på jobbet med headset i högsta hugg. Lite drygt en timme till.
Sen får jag äntligen gå hem till min julmysiga lägenhet och njuta.

Var på gymmet i nästan två timmar.
Det kan vara den platsen som får mig att slappna av mest.
Jag går i min egen värld och fokuserar bara på mig själv och min träning.
Allt annat är som bortblåst och det behövs. En pause från verkligheten.
Efteråt var jag var helt slut. När jag kom hem åt jag och sov lite middag.
En bra dag är vad jag kan kalla detta!

Vädret lämnar mycket att önska, men man kan inte få allt.
Och vi lever på västkusten om vi nu solen skulle få oss att lyckas glömma bort det för en sekund ibland.
Men västkusten är den plats som alltid kommer att vara hem, oavsett vart livet bär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback