Jul-längtan.

Så var tisdagens arbete snart över. Härligt. Jag ska kila till gymmet en sväng och sedan är det Halv sju hos Jonnis. Våran sista "halv sju hos" denna omgången. Vinnaren kommer att bli bjuden på julbord av oss andra någon gång innan jul. Massa gott. Jag längtar lite efter julen nu. Snön får faktiskt gärna komma, så länge den inte försvinner direkt. Jag längtar efter en härlig vinterdag. När solen skiner, snön glittrar och det är ett par minus i luften. I helgen köpte jag formar till julgodis. Dem var jättefina. Så nu vill jag göra knäck och julgodis. Sedan vill jag baka lussekatter och pepparkakor. Jag gillar julen lite. En kort stund. Sen kan det bli sommar igen. För jag har haft en sommar som jag aldrig kommer glömma och jag vill ha en till som den, NU.

45 min kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback