Måndag.

En måndag som tro det eller ej gått ganska fort. Mitt huvud är fortfarande lite måndagstrött men dagen har varit bra hittills. Jobbet har gått förvånansvärt fort och snart checkar jag ut och kilar till gymmet. Kanske har det återigen med min inställning att göra att jobbet tog en vändning förra veckan. Jag fick skakat av mig det som var mest jobbigt för två veckor sedan och började om. När man har sagt vad man tycker gäller det att kunna släppa det och se vad som händer med det. Mer kan man inte göra. Det är bara jag som blir lidande om jag går runt och har dålig inställning! Det är lätt att säga, inte lika lätt att göra... Men jag försöker.

Idag väntar gym och innebandy innan jag ska hem och krypa ner i sängen. Den skriker efter mig nu känner jag. Men jag får hållas. Fullt ös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback