Ny vecka.

Helgen kom och sedan gick den lika snabbt igen. Ska tiden fortsätta att gå så här fort är jag snart långt över 100 år. Men först är det dags att fylla 23 gamla år. Jag har kommit fram till att jag måste ha slutat räkna förra året. För ibland kan jag glömma bort hur gammal jag är. Jag bryr mig inte så mycket längre. Man blir inte klokare av att räkna varje år som går och hålla på att noja sig för att man efter varje år faktiskt blivit ett år äldre. Nej, skitsamma.

Helgen har jag förutom mina två timmars jobb ägnat åt shopping och lördags-mys med Jonnisen. Söndag morgon stod det tvätt-tid på schemat. Lite morgon-träning medan tvätten blev klar och sedan en härlig frukost på le pain innan det var dags att bege sig emot Sparbankshallen för att möta Fröjered. En konstig match där dem tillslut drog längsta strået. Inte så mycket komentarer. Någon gång skulle förlusten komma, den kom nu. Nu ligger det färskt i minnet hur det känns att förlora och det är en känsla som inte får upprepa sig. För F*N vad tråkigt det är.

Ny vecka, Nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback