Fredaaaag.

Heeejsanhoppsan. Så var det fredag igen. Jag klickar in på Aftonbladet och det enda som går att läsa om är i princip Juholt. Jag var en av dem som först tyckte synd om honom. Alla människor kan göra misstag. Dem rotar i allt som finns att rota i dem där journalisterna och man måste i princip vara felfri. Men när det kommer upp ytterligare grejer som han gjort kan man ju undra om det bara är en tillfällighet. Jag vet inte och jag bryr mig inte så mycket heller egentligen. Men det är ju svårt att inte reflektera när han är det enda som det pratas om på nyheter, i tidningar och runt omkring. Nog om det.

Underbart med fredag. Träningsvärken sitter där den ska och jag kör ett tidigt/sent pass på jobbet idag. Hade sent pass från början så passar på att tjäna lite extra genom att köra springpass. Om en halvtimme kilar jag till gymmet, sedan ska jag handla lite innan jag kilar hem för dusch och lunch. Effektivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback