Halv sju hos mig.



Ja, igår var det som sagt min tur att stå för middag till ligan.
Paniken och stressen inför detta var för en vecka sedan enorm.
Men den försvann allt eftersom och igår tyckte jag att det var kul.
Det är roligt att laga mat och man kan mer än vad man tror.

Till förrätt serverades:
Hemmagjord tomatsoppa med basilika-toast.

Huvudrätt:
Pestobakad lax, potatis och vitvinsås.

Efterrätt:
Vit chokladmousse med passionsfrukt och topping med jordgubbar och blåbär.

Jag har numera lärt mig äta: Räkor, Lax, Torsk.
Vad blir nästa grej?



Som med allt annat roligt och gott kommer någonting som är mindre roligt.
Diska är inte min favoritsysselsättning. Men jag tog tag i det igår efter tjejerna gått.
Det gick ganska fort när jag väl var igång och jag var nöjd med att jag gjorde det
igår när jag slog upp ögonen imorse.

Tack för igår mina hjärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback