I soffan!

Ligger i soffan hemma i Huddinge och känner mig allmänt lycklig. Fick kramas med min pappa igår och känna hans närvaro. Det var välbehövligt. Han skapar något slags lugn inom mig som jag har svårt att hitta någon annan stans just nu. Somnade som en sten efter idol, en god middag och ett glas vin. Eller ja, egentligen höll jag ju på att somna redan på planet. Men jag höll mig ett par timmar till. Fredagskvällar är dagen då man är helt slut. Eller så handlar det om att man får vara trött på fredag kväll, man slappnar av efter en veckas jobb och sömnen lägger sig över en typ.

Nu är huset tomt på folk då dem begett sig till New York och jag väntar på att mina tjejer, som är på varsitt håll ska vakna till liv. En kaffe på det! Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback