Kaffepause.



Kaffe får vi dricka hur mycket vi vill på jobbet. Men numera har vi nötförbud på hela våningen. Vi har fått en ny arbetskamrat som är extremt allergisk. Kan inte visstas i samma rum som nötter eller varor som innehåller spår av nötter. Så nu gäller det att tänka en och två gånger. Man vill ju inte vara den som gör att hon hamnar på intensiven. Usch, tänk om det vore jag. Vad jobbigt... Då hade jag varit tvungen att äta massa godis istället. Eller?

Nej, jag dricker kaffe och försöker jobba på. En timme kvar att göra av med innan jag får gå hem och lägga mig på soffan, eller i sängen. Ska bli skönt. Dagen har sprungit förbi faktiskt. Kör samma upplägg imorgon, men jag kilar till frissören emellan passen... SPÄNNANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback