Magkatarr?

Det är en utmattad tjej som befinner sig på kontoret idag. Två dagar med magkramp är inte riktigt min melodi. Vad det är? Troligtvis magkatarr. Suck. Dags att varva ner kanske. Jag har dock svårt att förstå hur detta kan komma nu och varför det inte kom under sommaren när vi vände hela världen uppochner. Men kroppen säger ifrån på sitt sätt och att vara så stressad att man får magkatarr är inget bra tecken. Jag vet dock inte vad jag är stressad över. Det är märkligt.

Efter jag jobbat mina två timmar igår gick jag hem och la mig i fosterställning samtidigt som jag tvättade. Ja, fosterställning är det enda som hjälper när det krampar i hela magen. Så låg jag tills älskade Jonnis ringde och tyckte att jag skulle komma och äta soppa. Jag traskade upp till henne och fick mat, sedan låg vi på soffan och såg film. Det var precis en lagom dos av vad jag orkade. Jag är glad att mina vänner finns så nära. Ni är dem bästa! Avrundade kvällen med att krypa ihop till fosterställning framför en film. Behöver jag säga att jag bara såg tio minuter av filmen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback