Min Lördag.

Då jag låg hemma på soffan igår kväll vad jag pigg imorse.
Snorig och förkyld men fortfarande pigg.
Jag tog tag i moppen. Våttorkade alla golv.
I bara farten sprang jag 15 km. Heja mig!



Efter en lång löprunda ringde jag min mamma. Världens bästa.
Hon kunde tänka sig att assistera mig på IKEA.
Ett bord kan vara bra att ha när man ska ha middag hemma.
Visst, det fanns ett, men det var för tre. Vem skulle stå?
Lite kötbullar och sedan var det full fart på mig och minshopping-galna mor.



Sedan jag kom hem har jag skruvat.
Nu är mina tummar blåååa och jag är tröttast i stan.
Har belönat mig med lite tee och skorpor. Det kallar jag höstmys.
Nu är det dags att göra sig redo för sängen.
Jag har gym-dejt med tjejerna innan jobb imorn.

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback