Tack för ännu en helg.



Vilken helg det har varit. Stämplade ut från jobbet i fredag för en shoppingrunda på stan. Sedan mötte jag upp bästa Jonnisen för mat på Leonardo. Tapas som smakade hur bra som helst, det var inte sista gången vi besökte det stället. Nära och bra dessutom. Efter det gick jag hem och tokdeckade. Syster yster kom och väckte mig vid tiosnåret gav mig några godisar och sedan somnade jag om. Vaknade tidigt på lördagen och satte igång med tvätt, tog en löprunda och sedan tog vi en shoppingsväng innan det var dags att styra till Varberg för match. Härlig vinst och lite firande igår kväll med goa tjejer.

Vaknade pigg idag och tog mig till gymmet innan jag mötte upp min kära Amelie för uppdatering och fika. Sedan har jag gjort tacos, ätit den och legat på soffan. Laddad för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback