Tisdag.

Tisdag är alltid den segaste dagen i veckan. Men idag är ingen vanlig tisdag. Dagen har rullat på fort. En timme kvar sedan ska jag hem och förbereda för att kunna mätta mina tjejers magar. Ja, idag är det jag som står för maten. Tre-rätters blir det. Vad som står på menyn avslöjar jag inte här förns imorgon. Men jag tror att tillochmed jag kan lyckas faktiskt. Vi får väl se...

Vi har idag lyckats (efter många turer) boka hotell i Stockholm. Story hotel ska vi vistas på och jag känner att det kommer att bli riktigt bra. Jag längtar till helg nu. Först ska jag träffa pappa, sedan ska jag göra Stockholm med mina tjejer.

Känns skönt att ha en bra kväll framför mig och en helg att se fram emot idag. Jag kan inte hjälpa det, men jag blir besviken, trots att jag är beredd. Men jag biter ihop, håller munnen stängd och kör på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback