Onsdag 2011-10-12

Härliga onsdag. Jag brukar alltid säga att tisdagar är den värsta dagen i veckan. Det är för tidigt att börja räkna ner till helg och jag är alltid trött. Men tisdagarna har ju sedan vi började med "halv sju hos..." blivit den bästa dagen, typ. Igår var lika trevligt som gången innan. Det bjöds på super god mat, gott vin och Sverige stod för bra fotboll. Sedan fick jag vara tillsammans med mina fantastiska vänner, det gör mig varm. Jag trivs.

 

Som många gånger förr somnade jag som ett litet barn. Rödvin är bästa sömnmedlet om ni frågar mig. Jag blir trött bara jag luktar på det. Sov mig igenom hela natten utan att vakna. Det händer sällan. Så idag är jag pigg som en lärka. Det blir inte sämre av att solen har hittat hem till Göteborg. Sedan att det är hur lugnt som helst på jobbet pågrund av att vi har fokus-vecka (få ner våra annars helvettesköer) känns inte heller fy och skam.

En himlans bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback