Onsdag 2011-10-13



Jo man tackar för träningsvärken jag ligger inne på idag. Insida lår känns mer eller mindre som två stora stenar. Och dem gör ont när jag går, när jag ska sätta mig, när jag ska ställa mig och förmodligen också när jag springer. Det hade jag ju tänkt göra under kvällens träning. Det ska nog lösa sig. Jag älskar när jag känner att träningen ger mig någonting. Mera styrka och mera fys!

Har snart fått halva dagen att gå redan. Otroligt hur man kan få vissa dagar att swicha förbi medan andra känns som ett helt år. Solen gör sitt jobb i Göteborg även idag. Snälla, låt den göra det över helgen också! Då ska jag ta vara på den och njuta utav den. Sedan känner jag att min kreativa sida börjar ta över mig och det kan bli så att jag målar en vägg eller två i lägenheten under helgen. Lite ny färg kan göra mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback