Fredag igen.

Vem kunde tro i måndags att det någonsin skulle bli fredag igen? Vips så var vi där. Tiden snurrar snabbt och snart är vi inne i november, sen är det jul... typ. Vi ska nog hinna med en del där emellan. Men tiden går fort. Nästa helg ska spenderas i den stora huvudstaden tillsammans med mina bästa tjejer. Fredag till lördag ska jag mysa med min älskade och saknade pappa. Sedan blir det tjejerna och jag som gör stan osäker lördag till söndag. Riktigt skönt att ha någonting att se fram emot och jag vet att det inte blir en tråkig stund i deras sällskap. Fantastiskt.

Men först ska vi ta oss igenom denna helgen och det ska nog inte bli några större problem. Eftersom innebandyn kommer att uppta större delen av dagen imorgon så har vi söndagen till att göra saker som man behöver göra hemma. Städa, tvätta och handla. Upplyftande. När jag blir stor, då ska jag ha någon som gör sånna saker åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback