Vek.

Hejsan hoppsan så har man ett öra som värker ikapp med att hjärtat slår. Jag fattar inte vad som händer. Vad vill gud mig? Jag som aldrig är sjuk, nu kommer allt på samma gång. Nu är vi ovänner, jag och örat. Jag orkar inte med det och jag försöker få det att lyssna på mig. Tog precis en ipren för att dämpa värken. Jag tar till kniven om det inte skärper sig inom kort. Fast örat kan ju vara bra att ha kvar är klart. Eller med tanke på min dåliga hörsel kanske det inte gör någon skillnad. Skitsamma. Jag är en jäkla vekling.

Dags att kila från jobbet om en halvtimme. Då står det innebandy-träning på schemat och sedan behöver jag för ovanlighetens skull efter en träning besöka ICA. Kylen ekar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback