Vi gör Stockholm!

Efter att ha checkat in, beskådat vårat grymma hotell och konstaterat att vi aldrig vill bo på ett annat hotell än just story hotell när vi ska bo på hotell och är på plats i huvudstaden. Då gav vi oss ut på stan för att slåss med alla andra hungriga stockholmare. Hungriga på mat och på shopping. Efter att ha letat efter ett ställe med sittplatser för fyra i ca en timme tog vi ett ställe, mest för att vi var hungrigare än hungrigast. Typ. Jag kanske bara talar för mig själv där men jag tror inte det om jag känner mina tjejer rätt! Lite mat i magen och det var dags att göra en runda i gallerian, på NK och några butiker här runt omkring. Tillbaka till hotellet några kronor fattigare, gaderoben lite rikare. Dusch, fräscha till sig, lite vila och dricka. Sedan ner till en restaurang som vi bokat bord på. Nu är vi tillbaka igen, mätta magar, champanje och piffa till sig... En lång natt väntar. Men känner jag oss rätt går den utav bara farten. Ja, tiden brukar gå fort när man har roligt. Nu ska jag återgå till mina tjejer! Kör hårt där ute ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback