Bra helg.



3 matcher spelade 3 vunna. Det ser bra ut ladies. Jag är glad och stolt att få representera Älvstranden tillsammans med er! Kommer att bli en galet bra säsong. Min personliga status är: överkörd av tåget. Det händer inte ofta att jag och Jonna är så tysta som vi var idag i stan. Lugnet före stormen?

Nä, imorgon tar jag semester från allt och återkommer full med energi om en vecka. Packa väskan? Fröken har sovit på soffan i två timmar och dricker nu kaffe för att få liv i kroppen och orka rensa garderob och packa den förbaskade väskan. Jag älskar att resa men hatar att packa. Ingen bra kombo. Men själva resan övervinner packandet...

Kommentarer
Postat av: Sofie Karlsson

Nu kan du komma hem igen! Ja tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback