En bra idé.

Jag har kommit på någonting bra. Eller egentligen är det inte jag som har kommit på det utan mina schemaläggare. Man jobbar 07.45-11.45 sedan är man ledig och kan gå till gymmet och träna när det är lugn och ro där. Kila på stan och äta lunch med världens bästa Eva. Sedan går man tillbaka till jobbet och jobbar 16.15-20.00. Detta kan tyckas låta jobbigt och det funkar verkligen inte bra dem dagarna jag har innebandyträning. Men dagar som idag när kvällen ändå bara ska spenderas åt gymträning så funkar det mer än bra. Istället för att trängas med alla fjortisar som bara står och hänger på maskinerna och killarna som mest går och spänner sig i spegeln kunde jag i lugn och ro träna. Jag kommer hem efter jobbet och kan lägga mig på soffan, bara för att jag redan har tränat. Detta gillas. Och jag har haft massa energi nu under eftermiddagen/kvällen + att dagen har sprungit iväg. Bra Idéer gillas.

Jag får dessutom 200 kr extra per dag för att göra det. Detta gör vi om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback