Fokus.

I ren frustration hade jag kunnat skriva en roman. Jag har vart frustrerad, arg och ledsen. Inte på någon men på hela situationen. Det måste jag få vara. Jag känner mig sämst. Kan nästan tycka att hade jag inte varit det så kanske jag skulle ta och göra någonting annat istället. Känns som jag sköt mig själv i foten när jag tog beslutet att fortsätta köra just nu. Kanske skulle klivit åt sidan istället. Det finns annat i livet. Jag har gett mig in i det och kommer fortsätta kämpa. Nu har jag grinat klart och lagt tillräckligt mycket energi på detta. Hitta fokus på sånt som får mig att vara glad och må bra.

Lite AW igår med fina arbetskamrater. Avrundade ganska tidigt då jag inte riktigt var på hugget likt dem andra. Så när dem svängde runt på dansgolvet smet jag. Somnade strax innan tolv och vaknade pigg som en lärka imorse. Tvätten i torktumlaren redan och löprunda avklarad. Laddad för shopping med finaste Eva. Om en timme blir det lite shopping-lunch, sedan blir det fullt ös på stan. Vädret är förvånansvärt bra och jag känner att det blir en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Lindis innebandyn är slut om några år.. Livet är mycket längre och innehåller så mycket mer än det! Du är bäst!

2011-09-24 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback