Kontrast.



Jag vet inte vad jag gillar detta egentligen. Jag har lovat mig själv att njuta av hösten 2011 lika mycket som jag har njutit av årets alla dagar fram tills idag. Just nu har jag lite problem med att inse att hösten faktiskt är här. Med all säkerhet kommer hösten att bjuda på mängder av roliga grejer. Tillsammans med en fantastisk familj och fantastiska vänner tvivlar jag inte på det. Men jag måste också erkänna att det just idag känns lite tungt att vara tillbaka här hemma. Jag har en semestervecka kvar. Jag hade tänkt spara den tills nästa år, men jag vet inte om jag kan hållas så länge. Det kan vara så att jag bara måste låta dagarna gå och gilla läget, snart är jag inne i höstlunken.

Idag ska jag äntligen få se min systers söta fräkniga ansikte och det blir ett kärt återseende med lagkamraterna. Tröjan ska på och match står på agendan ikväll. Det känns ju inte fy och skam! En och en halv vecka kvar till seriepremiär. Gillas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback