Onsdag 2011-09-28

Härliga onsdag. Gårdagen gjorde att jag vaknade i någon form av välbefinnande.

Jag är glad att mina vänner finns och förgyller mina dagar såväl under sommaren som hösten.

Då det stod gym på schemat innan jobbet kravlade jag mig upp och joggade bort till Sportlife.
Hem igen för dusch och gröt innan jag skulle knalla ner till jobbet.
Ganska behagligt att ramla in vid 9.30 nytränad och pigg.

Dagen har rusat fram och om en timme är det dags att åka iväg på dagens innebandyträning.
Resten av kvällen ska jag spendera i sängen. Jag börjar gilla höstlunken nu.
Men det kanske är för att väderprognosen lovar sol i helgen.
Tittar jag ut vet jag inte vad jag ska tro, vi bor ju ändå i Göteborg. Regnets stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback