Tack för en grym vecka.

Hemma efter en underbar vecka med fantastiska vänner. Jag slutar aldrig förvånas över hur mycket jag trivs i mina vänners sällskap. Jag njuter av varje sekund och det var otroligt tomt att vakna själv i lägenheten imorse. Jag ska inte sticka under stolen med hur skönt det var att krypa ner i sin egen säng med mitt duntäcke i ett normalt tempererat rum, men jag längtar redan bort igen. Nu är det dags att landa och komma tillbaka till verkligheten för ett tag. Komma igång med träningen på riktigt igen och göra sig redo för hösten. Denna resan var värd varenda krona. Roligare resa och bättre sällskap kunde jag inte önskat mig. Jag lämnar detaljerna i mitt och mina vänners minnen. Mina högt älskade vänner, NI är underbara. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback