September 2011-09-01



Det känns lite avigt att det redan är september. Men himlen var blå när jag vaknade och jag satte på mig sommarklänningen. Lite lurad av vädret då jag kom ut och det var ett par grader kallare än förväntat. Men snart, på måndag, då är det varmt igen. Jag vet inte vad det är, men dagarna denna veckan har krypit fram. Jag orkar inte mer och jag vill inte mer. Tur att det är fredag imorgon och att helgen ska spenderas med bästa laget. Sedan ska det packas inför nästa veckas äventyr. En tanke på det och jag får lite energi. Jag vill ha luft, träna och vara med dem jag tycker om nu. Jag saknar alldeles för många alldeles för mycket just nu. Det känns inte bra i hjärtat. Min pappa är långt bort.

Kvällen ska spenderas tillsammans med fina vänner. Shopping, PW, innebandy, mys och övernattning pågång. Sånt får mig att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback