Träningstokig.

Jag har kommit in i en såndär härlig träningskurva. När jag bara längtar efter att få träna innebandy, få gå till gymmet och få gå ut och springa. Den kurvan kan svänga fort tyvärr men ja, härligt så länge det varar. Igår kväll var det innebandyträning på schemat och dagen till ära fick jag agera back. Det är ganska roligt att kunna vara lite där man behövs, tyvärr är det då svårt att bli riktigt bra någonstans. När man kommer in i en position är det dags att byta. Men jag är van vid det nu och det kanske är det som är en av mina styrkor. Det var hur som helst en riktigt rolig träning igår! Imorse låg jag och dividerade med mig själv om jag skulle gå upp och springa eller sova vidare. Jag vann tillslut och gick upp ur sängen. Väl ute så känns det inte alls så jobbigt som man tänker sig när man ligger där i sin varma säng under täcket. Pigg och glad tjej denna fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback