Frissörbesöket.

När man kommer till frissören och inser att det är felbokat/dubbelbokat vill man riva sitt hår och gapa lite. Men jag tog två djupa andetag sa att det är sånt som kan hända vem som helst och bad dem boka ett nytt besök. Vi gör ett nytt försök idag. Hoppas att dem kommer ihåg sitt misstag och hur trevlig jag faktiskt var.

Med håret på samma sätt som tidigare, en utväxt som skriker titta på mig så tog jag mig till gymmet och gjorde av med två timmar. Vad detta resulterat i? Hysterisk jävla tränings värk. Kanske tog jag i lite extra för att jag var arg, i så fall borde någon göra mig arg oftare. Eller så trodde jag att jag var starkare än vad jag faktiskt är! Kanske lite av båda. Jag är fortfarande trött efter att jag tappade ett par timmar i helgen. Man är tydligen inte 20 längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback