Lååångfredag.

Oj vilken kanontrevlig kväll det var igår. Och mina fina tjejer var samlade. Det är då man bara kan luta sig tillbaka, nypa sig i armen och vara glad att man har ett fint liv. Tapas, vin och trevligt sällskap. Jag agerade sedan klok tjej och gick därefter hem för att sova då det väntade jobb idag. Under middagen introduserade mina tjejer mig för rumble och nu kan jag inte sluta spela. Inte så bra men väldigt roligt. Vi har oförskämt lugnt här på jobbet och då kan jag ju faktiskt sysselsätta mig med det, emellanåt. Utöver det så dricker jag kaffe, läser tidning och njuter av lugnet på kontoret. Visst, kanske hellre njutit av lugnet hemma men där får man inte så bra betalt. Och alla pengar är bra pengar inför sommarens alla äventyr. Åh, som jag längtar. Nu har jag rast och ska gå en sväng så jag piggnar till. Dessutom har vi stegtävling på jobbet. Hetsigt värre emellanåt. Jag går in för det!

Godiset skriker på mig. Men jag har inte rört en godis sedan jag kom hem från Spanien och jag har lovat mig själv att vara stark. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback