Måndag.

Så var det måndag... igen. Jag är trött tjej. Kom hem i tid i lördags, men inte i tid för att vakna 07.00 och vara pigg. Alldeles för få timmars sömn. Men en helt underbart mysig söndag. Hem till surte, promenad med finaste Sara i skogen och sedan pannkaksfrukost med jordgubbar. Efter det in till stan med mamma och George, fika/lunch hemma och sedan vidare till gymmet. Lite kondition var vad jag orkade, sedan fick det vara bra.

Avrundade dagen med mina tjejor, innebandy och god mat. Sedan sa jag tack och godnatt. Klockan stod då på max 20.00 men ändå är jag som en zombie just nu känner jag. Kanske behöver sluta jobba och komma ut i luften. Bara en stund. Sedan ska jag till frissören. Efter det får vi se vad orken räcker till. Gym eller en promenad är tanken. Men kanske blir det till att krypa ner under täcket bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback