Rulla tummarna...

Nätverket ligger nere och vi rullar tummarna. Ibland kan man undra om man jobbar på ett kommunikationsbolag eller inte. Stackars kunder. Men vad ska man göra? Kan ju inte direkt trolla igång nätverket. Tiden går extremt långsamt bara när ingenting fungerar. Men snart lunch sedan får vi väl för allas skull hoppas att allting är igång.

Igår var en sjukt härlig dag. Löpning, jobb, gym, mat och promenad. Sedan var jag trött och kände att jag var värd sömn. Ordningen är återställd och min Eva är tillbaka på hemmaplan. Idag blir det innebandy med mina fina. Det lilla som gör att vardagen blir allt annat än vanlig trist vardag.

Önskar att termometern kan visa plus snart igen också. Känns ändå helt okej så länge solen skiner men det ryktas om snö i helgen. De känner jag att vi är färdiga med lite spontant. Men jag bestämmer ju inte det tydligen.

Nu ska jag fortsätta rulla tummarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback