Trött och gammal?

Känns som att jag ofta skriver samma fraser och återigen skriver jag att jag är nöjd med att jag faktiskt avrundade kvällen när jag hade som roligast igår. Jag ville gå vidare, ut och dansa med alla goingar. Men jag har vart helt slut hela veckan och dessutom har jag ett öra som spökar och gör ont. Vet inte om det är öroninflamation på gång eller om tröttheten kanske hänger ihop med örat. Hade hur som helst en riktigt bra kväll! Känner mig lite "gammal" och tråkig som inte gick ut men det kommer fler gånger. Och när man inte känner sig helt hundra är det inte värt att fortsätta. Orkar inte få öroninflamation nu heller... Gör så rackarns ont och vi åker till Malmö nästa helg!

Nu borde jag egentligen sova, men örat väckte mig och jag kan inte somna om. Ska träffa Sara idag, promenad och mys! Jag har en trött men bra söndag framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback