Fint ska det vara.

Livet är himla fint. Känns som om att man fortfarande inte riktigt landat efter helgen trots att jag kommit igång med alla diverse sysslor som jag annars gör på vardagarna. Lite vår och en härlig känsla över lag gör att jag vaknar med ett leende. Visst, det kan gå fort, det kan svänga och man kan ha dåliga dagar. Och det får man ha. Men jag försöker göra dem så få som möjligt. Idag, när jag var ute och gick på morgonen började det dugga. Sedan började det regna, mycket. Då tänkte jag värsta senariot, blött, varför ska jag ens bry mig om att göra mig iordning från jobb, jag kanske är lite sjuk... ja ni vet. Sedan kom det en låt i lurarna. Efter regn kommer solsken. Jag vaknade till och insåg hur negativ jag precis varit. Nu skiner solen nästan igenom molnen. Vår älskade vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback