Nöjd tjej.

Ibland kan jag inte låta bli att vara sådär löjligt nöjd. Jobbade övertid i fredags (det var snöblandat regn), var ledig lördag och söndag (det var strålande solsken), jobbar övertid idag (det är snöblandat regn). Sådana dagar jag känner att jag lika gärna kan spendera här och få betalt. Men jag hoppas ändå att jag får kila lite tidigare idag. Tänkte besöka gymmet och hade vart skönt att komma hem i någorlunda tid då jag tydligen står på fikalistan imorgon och har med det helt plötsligt en del att göra under kvällen. Sedan är det TV-match också. Pixbo-Dalen, kan bli sista avgörande om inte Pixbo rycker upp sig!

Imorse hann jag ut genom dörren innan jag insåg att det snöade. Då var jag redan där och körde på mina 8a kilometer. Benen är bra trötta efter två riktigt tuffa träningsdagar. Åh, jag älskar känslan och jag vill bara ha mera. Beroende? mja. Men jag kan tycka att det är en bra sak att vara beroende av. Dem där endorfinerna, man kan få dem av choklad också, men hur bra är det? Sedan har jag hört att man kan få dem av att vara kär... Lättare sagt än gjort. Håller mig till träningen och kanske en liten chokladbit då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback