Välkommen.


Dagen går inte undan alltså. 10 minuter emellan varje samtal och nu rullar jag mest tummarna.
Funderar på att gå hem. Men känns onödigt då jag ändå bara kommer slockna.
Sedan vet jag hur mycket disk jag har att ta tag i och det orkar jag inte.
Den kommer ju inte försvinna för att jag är kvar här till 18.
Men är jag kvar här till 18 hinner jag inte ta tag i det ikväll. Vi skjuter på det tråkiga tills imorgon?
Inte likt mig att göra så. Men idag är en sådan dag. Ett par timmars sömn extra skulle inte skada.
Imorgon måste jag inte gå upp. Jag kanske gör det ändå, men det viktiga är att jag inte måste.

Och vet ni vad? Jag har fått en ny tjänst. Nu mera kan jag kalla mig extralärare.
En riktig utmaning som ska bli helt otroligt kul. Skönt att få utvecklas lite.
Så tisdag till torsdag ska jag gå en pedagogikutbildning. Det ser jag fram emot.
Därav ett extra stort leende på mig dessa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback