Äntligen fredag.



Jag hade fredagskänsla igår och jag drömde att jag var ute inatt. Vaknade och hade lätt panik över att jag inte kom ihåg vart jag varit, hur jag kommit dit och hur jag kommit hem. Vänder mig om och min söta syster sussar fint bredvid mig. Jag inser att jag igår kväll var ute och löpte, sedan gymmade jag och efter det somnade jag. Min syster trillade in, jag pratade lite med henne och somnade sedan om. Puh. Läget under kontroll.

Sitter på kontoret och det känns dessvärre som om att jag dragit på mig något form av virus. Kan vara fredagströttviruset också. Men jag ska försöka bli av med det så jag kan gå ut och dansa med mina damer ikväll. Försvinn ifrån mig nu säger jag till dem små gubbarna som gör att jag fryser och känner mig hängig. Jag vill inte ha med er att göra.

Förövrigt leker livet. Jag mår som en prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback