Fredag.



Så var det fredag. Vilket innebär sista arbetsdagen på veckan för sånna som mig.
Behöver jag säga att jag inte är ledsen för det? Jag gillar mitt jobb. Det gör jag verkligen.
Men helg är alltid helg och när man har jobbat hårt är den alltid välkommen.
Idag ska jag ge mig på lite löpning innan det blir till att lägga sig på soffan och mysa.

För första gången på fler år går Båstad Outdooropen av stapeln och jag befinner mig i Göteborg.
Hur känns det? Just nu är jag bara nöjd. Jag känner inte minsta avund på dem som sticker ner idag.
Dem kommer ha fantastiskt roligt, det vet jag. Men jag känner mig klar med den biten just nu.
Man kan alltid ångra sig och hitta suget, tycka att man var dum som en gång gjort detta valet. Kanske.
Vi får se.
 
Jag kanske åker ner imorgon och kikar lite innebandy, umgås och njuter.
Men det är en annan femma. Det är jag som bestämmer om jag gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback