Jodå.

Jag har torsdagskänsla och det är onsdag. Jag längtar till nästa fredag, ännu mer till nästa lördag. Men annars leker livet. Solen kikar fram emellan skurarna och jag känner mig glad inombords. Jag har kommit igång med träningen igen och det känns bra i kroppen. Trött men bra. 18 km blev det igår. Uppe i Skatås insåg jag att jag hade valt fel strumpor. För stora, vek ihop sig under fötterna och hela foten domnade bort. Stod i valet och kvalet, ska jag stanna och rätta till det eller ska jag strunta i det och köra på. Stannar jag så kommer jag aldrig komma igång, men jag känner inte min fot längre. Jag förträngde det och sprang vidare, bet liksom ihop och det försvann. Kom hem och la mig raklång på golvet, andades och var jäkligt nöjd. Hällde i mig lite protein och orkade göra några sit ups, sedan tog allting stopp. Jag sov som en gud inatt. Första gången på länge! Underbart.
Idag blir det spinning. Fullt ös emot semestern. Jag fuskar med min såkallade diet, men skitsamma eller? Jag kan inte ha psyke när det gäller allt och jag kan erkänna det för mig själv. Nu tänker jag, bättre med mat än med socker.





Min älskade far, idag tänker jag extra mycket på dig. All min kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback