Det lilla...

Idag har vart en dag då jag varit allmänt uttråkad. Jobbet känns enformigt och outvecklande. Men jag vet att det bara är min inställning och jag vet att det bara är jag som kan göra någonting åt det. Visst, ljusglimtarna finns varje dag på jobbet... även idag. Jag gillar ju egentligen mitt jobb och imorgon är det ny månad och nya mål. Då ska jag vara bäst!

Någonting som är underbart just nu det är att isen har smällt bort. Man ska vara glad för de lilla... Detta innebär att jag kan gå ut och springa på morgonen utan att vara rädd för att slå ihjäl mig. Och jag gillar det! Har vart ute både igår idag. Frisk luft, vakna till liv och låta tankarna flyga fritt. Det är min tid det! Imorgon blir de till att ta tag i klubban igen och träffa tjejerna. Ska bli riktigt kul :)

Nu ska jag kolla färdigt fotbollen (om jag kan hålla mig vaken) sedan sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback