Gråa måndag.

Måndagen har inte sprungit iväg men den har inte krypit fram heller. Varken eller skulle jag säga. Och den känns fram tills nu lite tom. Jag känner mig rätt grå. Längtar mest efter att få gå till gymmet och lyfta lite vikter för att sedan ha en mysig kväll hemma på Kobbarnasväg...

Juste, jag bokade resa igår. Jag och min fantastiska mamma ska åka iväg. Tanken var att vi skulle åka till Kap Verde, Afrika. Men min kära mor kom på i sista sekund att hon saknade twinrix vaccin, hepatit A och B. Jag vill ju inte att min mamma ska bli sjuk så vi blåste av Kap Verde i sista sekund och istället blev det Fuerteventura. En Canarie Ö. Tråkigt kan tyckas, mycket pensionärer har jag hört. Kankse inte varmaste stället just nu. Men ska jag vara ärlig så ser jag mest fram emot att få komma bort från jobbet, kunna gå runt i shorts och njuta av att vara med min mamma.

Ska försöka att få lite färg på denna annars så tråkiga måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback