Grym helg!

Jag fick med mycket och många denna helgen och det är ju så jag vill att det ska vara. Mina vänner underhöll mig under fredagkvällen och jag landade i sängen vid tvåtiden. Upp tidigt för att ta mig ut till Surte och vidare ut till kungälv för att åka längdskidor med min fina mams. Efter detta sov jag två timmar innan jag lagade god mat och åt massa godis. På lördagar får man ju göra det.

Igår hamnade jag på ett MRL pass på morgonen. Det var egentligen inte alls meningen. Jag skulle ha sprungit en mil på bandet. Men när jag såg att detta pass precis skulle börja så tänkte jag att detta verkar vara utmaningarnas helg så varför inte testa. Det var ett grymt pass som kändes i framförallt rumpmusklerna. Perfekt, det behöver ju jag. Mera sånt. Efter att jag väckt kroppen till liv kilade jag hem och svidade om för att åka upp till Borås med mina fantastiska systrar, mamma och mormor. Kalas hos min lilla docka och syster. Massa god mat och tårta. Ja, med tanke på tårtan bad jag mamma släppa mig på gymmet och det var dags att ta tag i den där milen som jag slank förbi imorse. Prinsesstårtan satt uppe i halsen när jag såg mätaren slå en mil på 49 minuter och 30 sekunder. Nytt personbästa. Jag säger då det, prinsesstårta kan vara det bästa som finns!

Sedan var helgen slut och jag är nöjd. Redo för en ny vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback