Kärlekens dag.

Alla hjärtans dag.

I ett bittert ögonblick tackade jag ja till att jobba kväll "då jag ändå inte har någon att fira denna dag med."
Det har jag visst. Jag har fantastiska vänner och en helt otroligt fin familj som förtjänar all min kärlek.

Men jag är egentligen den typ av människa som tycker att man ska ge kärlek årets alla dagar.
Men nu sitter jag på jobbet och jag kommer att göra det till strax efter nio. Det känns ändå helt okej.

Imorse fick jag sova ut. Sedan fick jag tvättat, igen. Hur kan det bli så mycket tvätt tänker jag.
Träning två gånger om dagen är den största orsaken. Man vill ju inte lukta äckligt.
Under tiden jag tvättade brände jag kalorier på gymmet. Sedan åt jag lunch och trippade till jobbet.
Fick en stor varm kram av min fina Eva och med det känner jag att min dag är hur bra som helst.

Lugnet har lagt sig här och jag trivs med tillvaron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback